افتتاحیه بزرگ TOYSREVIL @ Hot Toys سنگاپور

افتتاحیه بزرگ TOYSREVIL @ Hot Toys سنگاپور

برای بیش از دو دهه، Action City توزیع کننده اصلی Hot Toys و Medicom Toys بوده است. از Clarke Quay گرفته تا Heeren تا چندین ویترین فروشگاه که در سراسر سنگاپور گسترده شده است، Action City امروز اولین فروشگاه اختصاصی Hot Toys سنگاپور را افتتاح کرد.

در طبقه سوم Bugis Junction، (#03-13)، درست روبروی کتابخانه Kinokuniya واقع شده است.

TOYSREVIL یک ساعت قبل از باز شدن فروشگاه برای عموم مردم برای پیش نمایش رسانه ای دعوت شد، و برخی از ویدئوها و ع، ها برای به اشتراک گذاشتن با خوانندگان TOYSREVIL، با احترام، نشان داده شد.





(همچنین بالای ویدیو در اینستاگرام )

بازی بچه ها

روی هشتگ کلیک کنید #TOYSREVILHTSG برای مشاهده تمام پوشش های من از ویترین فروشگاه #HotToysSingapore در اینستاگرام، به سلامتی. من برخی از آنها را در اینجا بازنشر می‌دهم که ا،ر ویدیوها دوباره در آن آپلود شده‌اند TOYSREVIL-YouTubeبرای دوستانه ترین گنجاندن در این وبلاگ، با سلام.


خود فروشگاه اصلی بیشتر با COSBABY و خطوط مجاز مجسمه ها و اقلام بسته بندی شده در جعبه های کور پر شده است. به خاطر داشته باشید که این یک فروشگاه اختصاصی “Hot Toys” است، بنابراین نام پاپ مارت را ندارد، همانطور که فروشگاه Action City فقط در فاصله کمی دورتر، تعارف دارد.

می بینید که II تمرکز زیادی روی محل قرار گرفتن ویترین فروشگاه داشته است، در حالی که آنچه در دسترس است، می تو،د رسانه های اجتماعی اختصاصی آنها را در instagram.com/،toyssingapore و instagram.com/actioncitysg + facebook.com/actioncitysg.

تا زم، که به من اجازه دادند تا ع، بگیرم، مکان مملو از مردم در راهروهای باریک بود، بنابراین این بهترین چیزی بود که می توانستم جمع آوری کنم، متاسفم. در بالا یک نگاه سریع سپری شده است (همچنین در اینستاگرام قابل مشاهده است، در حالی که در زیر یک ویدیوی بی‌درنگ است که 10 درصد کند شده است (همچنین در اینستاگرام قابل مشاهده است).


نمایشی از ارقام در مقیاس 1/6 در کنار آن قرار دارد، این بار تمام جنگ ستارگان، و من فرض می‌کنم این فضا برای متن، شدن با نمایشگرهای مربوطه در زم، که نسخه‌ها به آن نیاز دارند، تغییر خواهد کرد.

با نگاهی به اطراف فروشگاه و دیدن افرادی که برای محصولات انحصاری صف می‌کشیدند، همه اینها مرا به روزهای فعال جمع‌آوری ،تنت‌های بیش از دو دهه پیش بازگرداند. برای خواندن ورق بزنید، با سلام.

زندگی ام را با جمع آوری ششم ها شروع کردم. حتی قبل از اینکه «TOYSREVIL» وجود داشته باشد (که اساساً سرگرمی من در مقیاس 1/6 بژ و وینیل طراح/شهری است)، زندگی من تحت سلطه سرگرمی مقیاس 1/6 بود و بخشی از آن سرگرمی HOT TOYS بود.

شما ،اب‌بازی‌های داغ را در دوران «تایپ محبوب» جمع‌آوری کرده‌اید، از کیانو با شلوار ، و کفش‌های کت،، تام با ژاکت و شلوار از MI:2، و حتی جورج با پیراهن چهارخانه! دوران BBI و Dragon به زودی به Hot Toys تسلیم شد، زم، که نسخه‌های دارای مجوز امضای آنها منتشر شد و توانایی ارجاع مستقیم به بازیگران به تصویر کشیده شده در بازی!

یادمه وقتی بودم هنر KOJUN را کشف کنید از کره ج،ی، زم، که او خالق مستقل 1/6 بود …. و سپس زم، که او بود جذب شده توسط Hot Toysو سازندگان SK بعد از آن، دگرگونی واضح و تکان دهنده بود و نتیجه 1/6 شاهکارهای بی شماری بود که اکنون می بینیم و بدیهی می د،م.

ایده یک «فروشگاه اختصاصی ،اب‌بازی داغ» در کشور شما همیشه شبیه دسترسی به نسخه‌های انحصاری ناشی از یا «نسخه‌های اول» بوده است، در حالی که فروشگاه‌های هنگ کنگ و ژاپن در تمام این سال‌ها در کانون توجه قرار گرفته‌اند.

قابل درک است که سنگاپور احتمالاً صرفه جویی در مقیاس و/یا قدرت ،ید ندارد، چه رسد به یک صحنه رو به کاهش ویترین فروشگاه در 1/6 (*که متاسفانه من هیچ مرجع یا زمینه آماری برای نشان دادن آن ندارم)، جایی که Hot Toys خود را با ارزش بسیار عالی، با حداقل درج در زمین، قرار داده است، به خصوص که 3A Toys نیز خارج شده است.

اما مطمئناً دلم برای بسیاری دیگر از برندهای معتبر ،اب‌بازی مانند Blitzway – که نمی‌دانم – تنگ شده است، زیرا صادقانه بگویم متأسفانه در حال حاضر در صحنه 1/6 فعال نیستم.

از بسیاری جهات، من شخصاً این نظر را ندارم که “بیش از دو دهه طول کشید تا یک فروشگاه اختصاصی به هات تویز باز کنید؟!”، و در عوض از اینکه ما یک ویترین اختصاصی به هات تویز داریم – حتی سپاسگزارم. من “مشتری رانده” نیستم lol

علاوه بر «اکران‌های جدید» (مداوم) که می‌توانم تصور کنم با انتشارات مرتبط با رسانه‌های جنگ ستارگان و حتی ویژگی‌های در حال انجام دنیای سینمایی مارول (MCU) یا حتی فیلم‌های آینده دنیای DC، ادامه خواهد یافت، چیز خاصی وجود دارد که امیدوارم به شما کمک کند. خواهم دید:

مروری بر نسخه های Hot Toys. این فقط می تواند یک نمایشگر و اطلاعات باشد، یا بهتر است حتی یک انبار مجدد یا فروش محدود باشد، به طوری که مردم از میراث Hot Toys و همچنین کل،یونرهای ،اب بازی جدا باشند.

من هنوز روزهای اولیه ای که هات تویز فیگورهای Brothersfree را منتشر می کرد را به یاد دارم و مدت زیادی است که فیگورهای Brothersworker را می خواهم! اما مدتی پیش، با یک “طراح بازی” آشنا شدم که هیچ ایده ای نداشت که WHO Brothersfree کیست (*نفس*)، اما بازگرداندن اعداد به بررسی آن بخش از تاریخ بازی کمک می کند، و خاطرنشان کرد که کارگردانان، کنی وانگ و من هنوز فراموش کرده ایم در صحنه هم بسیار فعال!

برای من شخصاً نادیده گرفتن ثروت عظیم تاریخی وحشتناک است~ LOL

اما مطمئناً، واقعیت پایان بازی «دلار و سنت» است، صرف نظر از صحنه جمع‌آوری یا فرهنگ بازی در سنگاپور، و با وجود یک مکان ،ده‌فروشی بزرگ که نیاز به تغییرات زیادی دارد، تنها می‌توان امیدوار بود که ویترین فروشگاه باقی بماند. برای مدتی طول، تر و پایدارتر، یا حداقل زنده نگه داشتن صحنه VI، حتی اگر برای نسخه های Hot Toys رزرو شده باشد.

تمام این صحبت‌ها مرا از صحنه و جامعه محلی که دهه‌ها پیش از آن دور بودم، دور نگه می‌دارد. جامعه ای که فراتر از «،ید بازی» استکه در حال حاضر اساساً وجود ندارد، به خصوص با توجه به اینکه مردم به تنهایی از این سرگرمی لذت می برند، خودشان بازی می ،ند و در شبکه های اجتماعی خود پست می گذارند، با کمبود شدید مکان و فضا برای تجمع افراد همفکر. کمیک های سال گذشته، IMHO.

بیایید ببینیم TOYSREVIL در مورد آن چه کاری می تواند انجام دهد… اما آیا به تماس پاسخ می دهید؟ 🙂

بازی شکار مبارک!
اندی تویس ویل



منبع: http://toysrevil.blo،.com/2024/04/toysrevil-،t-toys-singapore-grand.html

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار