اسباب بازی فقط توی توی TOY TOY سایر گروه کالاها > عروسک دخترانه- مام توی

این عروسک‌ها روی آب باقی مانده و می‌توانند کودک شما را سرگرم کنند. عروسک بادی معمولا از جنس PVC ساخته می‌شود و قیمت نسبتا کمی دارد. کسب مهارت حین بازی با عروسک ها هم می تواند موارد ارزشمندی را به پسربچه ها هم بیاموزد.

  • از دیگر تاثیرات درمانی عروسک‌ها بر کودکان می‌توان به مسئولیت پذیری، تقویت مهارت های اجتماعی، افزایش مهارت‌های حل مسئله و… اشاره کرد.
  • همچنین عروسک دخترانه به همراه لباس اضافه، توالت فرنگی، آینه، کالسکه عروسک یا مواردی از این دست، گران‌تر از عروسک معمولی است.
  • عروسک ها می توانند سرگرمی های پسربچه ها را گسترش دهند و آن ها را در خلق یک بازی جدید یاری کنند.
  • عروسک‌های پولیشی نیز از الیاف پلی استر ساخته شده‌اند که رطوبت را به خود جذب نمی‌کنند.
  • ویژگی مهم دیگر بازی با عروسک ها آماده کردن کودک برای شغل آینده اش و اهداف بلند مدت اوست، مثلا کودکی که به عروسک هاش آموزش یک شعر را می دهد علاقه اش به آموزش را نشان می دهد.

بی تردید همه ی شما از علاقه ی دختر کوچولو ها به وسایل مادرانشان باخبر هستید. که می تواند روی جنبه های مختلف رشد و یادگیری کودکان اثر مثبتی داشته باشد. ست چای‌خوری فوق هدیه‌ای بسیار مناسب و هیجان‌انگیز برای آن‌هاست. دختران شما هم مثل بقیه با دیدن انیمیشن های جذاب، عاشق شخصیت اصلی کارتون میشوند. وقتی دختربچه ها به هفت سالگی می رسند، همه کاری با عروسک هایشان انجام می دهند.

عروسک هلوکیتی بال دار

به طور مثال شما میتوانید از کادو ولنتاین های آماده شده ی این فروشگاه یا عروسک خرس بزرگ برای روز عشق و سایر مناسبت ها هدیه تهیه فرمایید. برخی دختربچه‌های دوست داشتنی، به عروسک‌های باربی، بیبی بورن، یا لاوابا علاقه دارند و برخی هم با عروسک‌های فیروز و السا و انواع باربی به وجد می‌آیند. عده‌ای دوست دارند مثل عروسک‌های ماشا و میشا، خودشان لباس به تن آن‌ها بپوشانند و برخی هم با دیدن عروسک‌های خرسی بزرگ، در گوشه اتاق‌شان، دنیای کودکانه‌شان زیباتر می‌شود. بسیاری از خانم‌های جوان هم هستند که هنوز با دیدن عروسک مورد علاقه‌شان ذوق می‌کنند و دلشان برای بغل کردن خرس‌های بزرگ(شاسخین) و جوجه اردک زشت، پر می‌کشد. انواع شخصیت‌های کارتونی از میکی موس و السا گرفته تا عروسک‌های حیوانات مثل خرس، خرگوش، جوجه و… می‌تواند همبازی دختربچه شیرین‌تان شود.

اندازه عروسک های بافتنی دختر

یادگیری این مهارت می تواند به کودکان کمک کند تا مراقبت از حیوانات خانگی خود را بیاموزند، یا خواهر و برادر بزرگتر به راحتی درک کنند که چگونه از خواهر و برادر کوچکتر خود مراقبت کنند. عروسک کوچولو به کمک شما نیاز دارد اون مرتب گشنش میشه و نیاز به دستشویی داره. اونو بخوابونید تا یه چرت کوتاه بزنه.عروسک 30 سانتی متری با شیشه شیر،گارشو که کوچولوها میتونن با استفاده از این وسایل از عروسک نوزاد مراقبت کنن و لذت ببرن.مناسب گروه سنی 18 ماه. همین خصوصیت موجب می‌شود تا شما والدین عزیز بتوانید با خرید یک مجله خبری اسباب بازی به راحتی آنها را خوشحال کنید. گاهی کودک رازهایش را به عروسکش می‌گوید و با او درد و دل می‌کند. به طوری که کودک در طول روز مدام با عروسک‌هایش بازی کند و موقع خواب حتماً یکی از آن‌ها را در آغوش بگیرد.

یکی ازجذاب‌ترین اسباب‌بازی‌هایی که می‌تواند دنیای شیرین دختربچه‌ها را جذاب‌تر کند، عروسک است. زمانی که دختربچه‌ها سن 3 یا 4 سالگی را رد می‌کنند و با دنیای جذاب عروسک‌ها آشنا می‌شوند، انواع و اقسام عروسک می‌تواند آ‌ها را به وجد بیاورد. برای خرید عروسک دخترانه ، بهتر است سلایق او را در نظر بگیرید و فارغ از اینکه خودتان از دیدن چه عروسکی لذت می‌برید، ببینید علایق کودک به سمت چه نوع عروسک‌هایی می‌رود.