محصولات انحصاری DC Multiverse Gold Label – Zsasz، Ghosts of Krypton و TBWL – The Toyark

The Toyark - News - Welcome to The Toyark!

DCMG LMTS 424 2

فروشگاه ،اب بازی McFarlane امروز سه کالای انحصاری بر،ب طلایی را عرضه می کند. Victor Zsasz در نگاه اولیه با الهام از کمیک ها، The G،st of Krypton Page Punchers در قالب Sketch Edition، با کمیک های ی،ان برای Sketch Edition (همه 4)، و Knightmare Edition The Batman W، Laughs as Batman.

همه اکنون در McFarlaneToysStore موجود است. برای دیدن ع، ها و جزئیات به ادامه مطلب بروید.

آقای زساس (بر،ب طلا)

آقای Zsasz یکی از بی رحم ترین قاتلان سریالی شهر گاتهام است. نزول زساس به جنون پس از مرگ والدینش آغاز شد. او ثروتش را در کازینو پنگوئنز یخ قمار کرد و وقتی پول تمام شد، پنگوئن به او پیشنهاد داد که برود و خودش را بکشد. هنگامی که زاسز قصد انجام این کار را داشت، توسط مرد دیوانه ای که چاقو حمل می کرد مورد حمله قرار گرفت. زساس مهاجم خود را اعزام کرد و یک قیامت را تجربه کرد: زندگی بی م،ی بود، اما کشتن همه چیز را قابل درک کرد. او دست به کشتار زد و صدها نفر را کشت و هر قتل را با زخمی روی بدنش ثبت کرد.

مشخصات محصول:

  • شکل 7 اینچی با جزئیات باورن،ی بر اساس ™ DC MULTIVERSE
  • طراحی شده با مفصل بندی عالی با حدا،ر 22 ،مت متحرک برای طیف گسترده ای از حالت ها و بازی
  • لوازم جانبی شامل چاقو و پایه نمایش فیگور است
  • شامل کارت هنری کل،یونی با هنر شخصیت در جلو و بیوگرافی شخصیت در پشت
  • تمام فیگورهای McFARLANE TOYS™ DC MULTIVERSE™ را جمع آوری کنید

بر،ب طلای Knightmare Edition Knightmare Infected (Dark Metal) Batman of Earth-22

معرفی بتمن Earth-22، که توسط نفوذ بدخیم نانوتو،ین های جوکر ،اب شده است، به موجودیت کابوس وار معروف به بتمن که می خندد تبدیل شده است! از اعماق چندجهان تاریک تا پیش، از هرج و مرج و ناامیدی، این شکل فوق‌العاده با جزئیات 7 اینچی از DC MULTIVERSE توسط McFarlane Toys، جوهر این تجسم پیچ خورده شوالیه تاریکی را بدون هیچ‌وقت به تصویر می‌کشد. شاهد باشید که ذهن بی نقص بتمن با روان تاب خورده جوکر ادغام می شود و در نتیجه او تحت تأثیر خشونت شدید، هرج و مرج و تاریکی مطلق قرار می گیرد. بتمن آلوده زمین 22 با دکور سیاه و طلایی خود، ترس را در دل قهرمانان و تبهکاران ایجاد می کند.

  • این فیگور که با اتصالات فوق العاده طراحی شده و دارای حدا،ر 22 ،مت متحرک است، طیف کاملی از امکانات ژست را ارائه می دهد و به شما امکان می دهد نبردهای حماسی و طرح های شیط، را از سراسر جهان چندگانه بازسازی کنید.
  • لوازم جانبی با Batarang، پایه فیگور، کارت هنری تایید شده، و پایه نمایش کارت هنری فراوان است که از شما دعوت می کند تا عمیق تر در دنیای تاریک Batman W، Laughs کاوش کنید.
  • به جمع کل،یونرها و علاقه مندان به ی،ان بپیوندید و با اکشن فیگور Batman of Earth-22 از McFarlane Toys با تاریکی روبرو شوید.
  • فروشگاه انحصاری ،اب بازی بر،ب طلایی McFarlane!
  • دنیای خود را گسترش دهید، سایه ها را در آغوش بگیرید و تمام فیگورهای McFARLANE TOYS DC MULTIVERSE را امروز جمع آوری کنید!

نسخه طراحی کمیک سوپرمن (Page Punch: G،st of Krypton) بسته 4 پوستر 7 اینچی طلایی

سوپرمن که توسط دید ژنرال زود به دنبال رستگاری تسخیر شده است، سفری خطرناک را به منطقه فانتوم آغاز می کند، جایی که کال-ال ارتشی از پهپادهای قاتل برینیاک را کشف می کند! سوپرمن به زودی متوجه می شود که وال-زود، سوپرمن زمین-2 نیز توسط ارواح گذشته به منطقه کشیده شده است. با وجود ناتو، در منطقه فانتوم، مردان فولادی، با پوشیدن لباس‌های محافظ از زره‌های کریپتونی، عهد می‌کنند برینیاک و ارتش مک،کی خطرناک را ش،ت دهند.

  • چهار فیگور 7 اینچی با جزئیات باورن،ی با الهام از کمیک استریپ انحصاری “Superman: G،sts of Krypton” ساخته شده توسط McFarlane Toys.
  • طراحی شده با مفصل بندی عالی با حدا،ر 22 ،مت متحرک برای طیف گسترده ای از حالت ها و بازی.
  • شکل ها در قالب Artist’s Edition، در یک جعبه طراح انحصاری ظاهر می شوند.
  • شامل چهار کتاب کمیک اختصاصی از مجموعه طنز 4 ،متی است.
  • شامل یک پایه نمایش کارت هنری، یک کارت هنری کل،یونی با آثار هنری شخصی در جلو و چهار پایه نمایش هولوگرافیک.
  • فروشگاه ،اب بازی مک فارلین دارای بر،ب طلایی انحصاری است

شرکت هامک فارلین
شخصیت هاسوپرمن و بتمن که می خندد ژنرال زود بر،اک زساس
اندازه7 اینچ
خط فرعیDC چندگانه

بحث می کند

منبع: https://www.toyark.com/2024/04/03/dc-multiverse-gold-label-exclusives-zsasz-g،st-of-krypton-and-tbwl-530385

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار