بارندگی های ماه آوریل قدرت صرفه جویی نینتندو را برای همه گیمرها به ارمغان می آورد

بارندگی های ماه آوریل قدرت صرفه جویی نینتندو را برای همه گیمرها به ارمغان می آورد

بچه‌ها می‌توانند از تجربه بازی سرگرم‌کننده با Nintendo’s Partner S،light Sale لذت ببرند، که تا 50٪ تخفیف برای برخی از محبوب‌ترین بازی‌های ویدیویی دارد. این فروش شامل چندین بازی دیجیتال با گیم پلی رقابتی، چهره های آشنا و ماجراجویی های هیجان انگیز است.

خانواده ها می توانند برای ،ب مقام اول در “Mario Kart 8 Deluxe” رقابت کنند. | منبع: نینتندو

این بازی دارای گیم پلی کنترل حرکت برای بولینگ، فوتبال، تنیس و غیره است. | منبع: نینتندو

بچه ها می توانند شخصیت، خانه، دکور و موارد دیگر خود را سفارشی کنند. | منبع: نینتندو

بچه ها می توانند با شخصیت های مورد علاقه خود در دیزنی و پی،ار ارتباط برقرار کنند. | منبع: نینتندو

بچه ها می توانند Keepy Uppy را با Bluey و Bingo بازی کنند! | منبع: نینتندو



اعضای خانواده رقیب می توانند هیجان مسابقه سر به سر را تجربه کنند Mario Kart 8 Deluxe. خانواده ها می توانند ورزش های دیجیتال بیشتری را با آن تجربه کنند ورزش نینتندو سوییچ، که دارای گیم پلی کنترل حرکت برای بولینگ، تنیس، فوتبال و غیره است.

مینی‌گیم‌ها می‌توانند هنگام بازی، فرار جزیره را تجربه کنند عبور حیوانات: افق های جدید. بچه ها (و آنهایی که قلباً جوان هستند) می توانند تعطیلات رویایی خود را با شخصی سازی شخصیت، خانه، دکور و منظره خود شکل دهند.

خانواده‌هایی که عاشق پرنسس‌های ماجراجو، حیوانات دوست‌داشتنی و تبه‌کاران هستند، عاشق آن خواهند شد. دره رویایی دیزنی. در این ،اب‌بازی محرک زندگی، بچه‌ها با شخصیت‌های دیزنی و پی،ار تعامل می‌کنند تا داستان‌های غنی را فاش کنند و ماجراهای هیجان‌انگیز را در سرزمین فانتزی کشف کنند.

واکادو! بچه ها می توانند دنیای پاشنه آبی مورد علاقه خود را کشف کنند Bluey: The Video Game. این حالت چند نفره محلی دارای مکان های تعاملی و بازی های سرگرم کننده از نمایش است، از جمله Keepy Uppy!

خانواده‌ها می‌توانند مجموعه‌های دیجیتالی خود را از طریق «فروش ویژه شریک» که تا ۸ آوریل ادامه دارد، گسترش دهند. برای مشاهده همه فروش ها و معاملات موجود، به nintendo.com مراجعه کنید.

منبع: https://thetoyinsider.com/nintendo-april-partner-s،light-sale-news/