فروش انواع عروسک دخترانه جدیدترین های 2022 + هدیه ویژه- مام توی

آشنایی با سایر فواید بازی با عروسک ها به اندازه ی آموزنده بودن آن ها برای والدین مهم است. زمان بازی با هرنوع اسباب بازی مانند یک کلاس درس سپری می شود. بازی با عروسک ها هم از این قضیه مستثنی نیستند و می توان با آن ها درس های مهمی به کودکان داد و به همین دلیل آموزش با عروسک ها و بازی یک روش مورد تایید ادارات آموزش و پرورش هست.

در اینجا در بازی های آرایش دخترانه شما به سوپرمارکت می روید و لوازم آرایشی می خرید 💝 مانند همزن کمک آشپزخانه و کیت آرایش پری خود را در این بازی های آرایشی درست می کنید. ما در فروشگاه نی نی چی با درنظر گرفتن همه ابعاد و قوانین روانشناسی بهترین گزینه ها را برای خرید عروسک مناسب به شما پیشنهاد می دهیم. آن ها با نقش بازی، بدون دخالت والدین و سایر بزرگترها، به خودشان هویت یک فرد بزرگسال را می دهند. از دیدی دیگر، عروسک دخترانه، به او هویت و خودشناسی می دهد و می تواند درک نسبی نسبت به محیط و خودش پیدا کند.

همدلی و دوستی

در این شرایط با جدا کردن عروسک از کودک، ممکن است روحیه‌ی او را تحت تاثیر قرار دهید. برای مثال با یک نگاه ساده، متوجه می‌شوید که پارچه‌ی آن‌ها پرزدار و پر از کرک است. اگر یک بار آن‌ها را در ماشین لباس شویی بیندازید، عروسک کاملاً تغییر فرم می‌دهد زیرا غیرقابل شست‌وشو هستند. فرق ندارد فردی که آن را دریافت می‌کند یک کودک چندماهه است یا یک جوان بیست ساله، در نهایت همه با دیدن عروسک لبخند می‌زنند. کلیه حقوق سایت متعلق به بانی نیک می باشد و هرگونه استفاده از مطالب بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد . مثلا اگر کودک زیر سه سال دارید عروسک بهتر است نرم و قابلیت شستشو را داشته باشد، همچنین از اجزای ریز که امکان بلعیده شدن کودک است را نداشته باشد.

عروسک بی بی سرامیکی موزیکال آیتم 24999

بر همین اساس نیز خریداران باید نسبت به انتخاب بازار مبدا برای خرید دقت نمایند. اولین دوست و همبازی آنها عروسک ها هستند و این دوستی برای بچه ها به خصوص دختران بسیار اهمیت بالایی دارد و آن ها دوست دارند که همیشه دوستی آن ها پایدار بماند . با بیانی دیگر می توان گفت که عروسک دخترانه دختربچه ها را برای مادر شدن آماده می کند و عروسک های پسرانه می توانند پسران را برای پدر شدن آماده کنند.

دختر ها با بازی با عروسک ها نقش آفرینی را در قالب خاله بازی یاد می گیرند. برای شست و شو با ماشین لباس شویی بهتره که عروسک رو داخل یک کیسه پارچه ای قرار بدید و سر کیسه رو حتما ببنید. به دلیل اینکه عروسک هایی که چشم هاشون با چسپ چسبیده شده یا مفتول گذاری شدن یا دست و پای بلندی دارن به ماشین لباس مجله خبری اسباب بازی شویی آسیب وارد می کنن. همینطور اگه تو کیسه پارچه ای نذارید، ممکنه دست و پاهای عروسک کنده بشه. به هیچ عنوان عروسک ها رو با بقیه لباس ها داخل ماشین لباس شویی قرار ندید و حتما به صورت جداگونه شست و شو دهید. جنس موهای این عروسک ها مثل هر عروسک بافتنی، کامواییه و رنگ ها عموما سیاه یا قهوه ای هستن.

  • آشنایی با سایر فواید بازی با عروسک ها به اندازه ی آموزنده بودن آن ها برای والدین مهم است.
  • Anna Animator doll BXG224A – عروسک انا از کارتون جذاب فروزن یک اسباب بازی دوست داشتنی برای نقش بازی کودکان شما مخصوصا دختربچه های عزیز می باشد و مناسب برای کودکان بالای 3 سال است.
  • از دیگر فواید بازی دختربچه‌ها با یک عروسک دخترانه میتوان به کاهش اضطراب‌های درونی کودک اشاره کرد.
  • این مهارت ها بسیار ارزشمند هستند و میتوانند در تعیین موفقیت های عاطفی، تحصیلی و اجتماعی آینده کودکان تاثیر داشته باشند.