ده پست برتر #StarWarsAllDay برای 4 می 2024

ده پست برتر #StarWarsAllDay برای 4 می 2024

و بله، من یک وبلاگ اختصاص داده شده به جنگ ستارگان دارم starwarsallday.blo،.com، به دلیل نیاز وسواسی من به “دسته بندی” و به نمایش گذاشتن ویژگی های وبلاگم ایجاد شد، در این مورد به طور خاص: “جنگ ستارگان”!

بنابراین، در ت، (الف) برای جشن گرفتن روز جنگ ستارگان، و (ب) در تلاش برای آوردن چند کلیک بسیار مورد نیاز به وبلاگ، اینها “ده پست وبلاگ برتر برای #StarWarsAllDay در 4 می 2024” هستند – بر اساس لیست های “4 مه 2024″، به سلامتی و باشد که چهارمی با همه شما باشد!

اگر از کاری که من در وبلاگ و رسانه های اجتماعی #TOYSREVIL انجام می دهم لذت می برید، لطفاً از تلاش های من حمایت کنید. کمک های مالی برای “toysrevil@ya،o.com بر www.paypal.com. هر مقدار قدرد، خواهد شد، متش،!

با تشکر از توجه و حمایت شما!
اندی تویس ویل XOXO


شمارش مع، برای ده نفر اول شروع می شود


برای اطلاعات بیشتر در مورد >>> کلیک کنید # 10 بهترین وبلاگ در STARWARSALLDAY (منتشر شده در 4 مه 2024) نمایش پاپ! Star Wars: The Force Awakens Funko در سال 2016 برای The Force Awakens پخش می شود! و با توجه به اینکه وینیل های Pop!Vinyls مقرون به صرفه تر از اکشن فیگورهای کارتونی بودند و هنوز هم هستند، حتی اگر در طول این سال ها به ندرت یک TBH ،یداری کرده ام.


IMG_0355

بیشتر بررسی کنید >>> شماره 9 بهترین وبلاگ در STARWARSALLDAY (منتشر شده در 4 مه 2024) با نمایش دنیای The Last Jedi (یک فیلم از جنگ ستارگان) و ماشین‌های مدل Hot Wheels با نام سیاره‌ها، در Toys R Us محلی‌ام دیده شدم… و نه، آنها را به خانه نیاوردم، اگرچه یک مجموعه کوچک ماشین مدل با موضوع جنگ ستارگان … *سرفه*.


JJ “JABBER” HUT از RYCA در دو نسخه منتشر شده است، اولین نسخه در سال 2017 #کنفرانس_طراحان 2017.

از طریق https://t.co/GoVL1SPrJX با هنرمند در ارتباط باشید#RYCA ویژگی ها روشن است #TOYSREVIL: https://t.co/dObLLj5gkP#جنگ ستارگان#روز جنگ ستارگان#چهارم اردیبهشت#رزینتویی#ایندیاتیو#وبلاگ ،اب بازی pic.twitter.com/vqiHu5IzZy

– Toysrevil (@toysrevil) 5 مه 2024

برای اطلاعات بیشتر در مورد >>> کلیک کنید شماره 8 بهترین وبلاگ در STARWARSALLDAY (منتشر شده در 4 مه 2024) JJ “JABBER” HUT BY RYCA SHOW، به غیر از بازی های DKE«پیشنهادات به DesignerCon 2017. برای هنر بازی بیشتر با Artists Insta همراه باشید: instagram.com/ryca_artist.


برای اطلاعات بیشتر در مورد >>> کلیک کنید شماره 7 بهترین وبلاگ در STARWARSALLDAY (منتشر شده در 4 مه 2024) تری، تولیدی فیلم Star Wars: Episode VIII (نویسندگی و کارگرد، رایان جانسون)…! وقتی همه چیز خیلی شروع شد خیلی هیجان زده بودم LOL


برای اطلاعات بیشتر در مورد >>> کلیک کنید شماره 6 بهترین وبلاگ در STARWARSALLDAY (منتشر شده در 4 مه 2024) مارک همیل با پوشیدن لباس یک Stormtrooper مخفیانه برای OMAZE می رود! اکنون در سال 2015 بود، با فرصتی برای مردم برای برنده شدن در سفر به اولین نمایش Star Wars: The Force Awakens (omaze.com).


#جنگ ستارگانهنری با مضمون توسط جیسون چالکر مستقر در دیترویت، با تصاویر قابل مشاهده در اینجا از طریق https://t.co/IhirbZ80nf و https://t.co/qE1oY4feH4.#جیسون چالکر ویژگی ها روشن است #TOYSREVIL: https://t.co/jAimEUooE0#وبلاگ ،اب بازی#روز جنگ ستارگان#چهارم اردیبهشت pic.twitter.com/eZiHvigTe7

– Toysrevil (@toysrevil) 5 مه 2024

برای اطلاعات بیشتر در مورد >>> کلیک کنید شماره 5 بهترین وبلاگ در STARWARSALLDAY (منتشر شده در 4 مه 2024) دارای نسخه 4 می با تو توسط جیسون چالکر، منتشر شده در 4 می 2017. هنوز در دسترس است اینجا همچنین، با 25 دلار به ازای هر چاپ 13 اینچ در 19 اینچ، به سلامتی.

از طریق این هنرمند مستقر در دیترویت در تماس باشید اینستاگرام & www.jchalker.com، به سلامتی.


برای اطلاعات بیشتر در مورد >>> کلیک کنید شماره 4 بهترین وبلاگ در STARWARSALLDAY (منتشر شده در 4 مه 2024) مشاهده سفارشی “K-4SLO SECURITY DROID” توسط Mike Slobot، در این ویژگی وبلاگ 2017! چند دقیقه ای است که از او خبری نداریم یا آثار هنری او را دیده ایم… با شبکه های اجتماعی او همراه باشید: توییتر / فیس بوک / اینستاگرام.


برای اطلاعات بیشتر در مورد >>> کلیک کنید شماره 3 بهترین وبلاگ در STARWARSALLDAY (منتشر شده در 4 مه 2024) فیلم‌ها و پوسترهای تلویزیونی جدید برای جنگ ستارگان، آ،ین JEDI برای سال 2017 را مشاهده کنید! متاسفم که من “طرفدار بزرگ” سه فیلم اخیر SW نبودم، پس شور و شوق آلوده من را ببخشید، به سلامتی.


بیشتر بررسی کنید >>> شماره 2 بهترین وبلاگ در STARWARSALLDAY (منتشر شده در 4 مه 2024) دارای MEME با مضمون جنگ ستارگان “TRAVOLTA CONFUSED”، با تعداد زیادی GIF برای اشتراک گذاری از این پست وبلاگ 2015! چی؟ نمیدونی میم “Confused Travolta” چیه؟؟؟؟؟؟


#twinnews ارسالی: هنرمند Edtn Pink Neon Thrashbacca توسط @ibreaktoys در 4 می در https://t.co/uBX9wCbe9r منتشر می شود… بیشتر بد،د #TOYSREVIL: https://t.co/TXAC4d2ehe#چهارم اردیبهشت#روز جنگ ستارگان#چوباکا#ibreaktoys#رزینتویی#بازی های سفارشی#وبلاگ ،اب بازی pic.twitter.com/RnptGnNKxk

– Toysrevil (@toysrevil) 2 مه 2024

برای اطلاعات بیشتر در مورد >>> کلیک کنید شماره 1 بهترین وبلاگ در STARWARSALLDAY (منتشر شده در 4 مه 2024) دارای THRASHBACCA از Ibreaktoys، با یک مینی ران 5 تکه فقط به صورت آنلاین از شنبه 4 مه ساعت 8 بعد از ظهر به وقت بریت،ا در ibreaktoys.com/s،pقیمت هر عدد 45.00 پوند با احترام.

با رسانه های اجتماعی لیزا رای هانسن مستقر در بریت،ا همراه باشید تا بیشتر بازی های هنری او را از طریق اینستاگرام & فیس بوک. و همچنین هنر بازی آن برجسته در TOYSREVIL!



ده شمارش مع، به پایان می رسد





منبع: http://toysrevil.blo،.com/2024/05/top-ten-blogposts-on-starwarsallday-on.html

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار