عروسک دخترانه ایرانی و خارجی جدیدترین مدلهای عروسک دختر با قیمت مناسب فروشگاه پیویو- مام توی

عروسک ماشا با سر پلاستیکی و بدنه پولیشی میتواند هدیه ای عالی برای طرفداران ماشا میشا می باشد. اما زمانی می‌فهمید این عروسک ها آلرژی‌زا هستند که سرفه‌ها، قرمزی چشم‌، تنگی نفس، خارش، خس خس، گرفتگی سینه و… در کودکی که سابقه هیچ نوع بیماری را نداشته است شروع می‌شود. کودک با نگه داری عروسک و مراقبت از او حس همدلی اش تقویت می شود. هر کدوم از عروسکا که بیشترین تعداد اسامی دختر یا پسر رو داشته باشه، به ۲ نفر به قید قرعه برای یادگاری هدیه میدیم. زیراکه دختران، از همان کودکی حس مادرانه و مراقبت از دیگری را دارند. زمانیکه کودکان در محیط‌های محرک‌آمیز بازی می‌کنند سطح فکری آنها نیز بالا می‌رود.

  • از همین رو خرید از یک مرکز یا فروشگاه معتبر و مطمئن بسیار حائز اهمیت است.
  • اگر اینطور باشه، قطعا قبل از هرگونه آماده سازی عروسک با شما هماهنگی های لازم صورت می گیره.
  • بیشتر مراقب باشید که چیزی که می خرید قوانین ایمنی را رعایت کرده و برای بازی کودک شما مناسب باشد.
  • عین یک مامان مهربون از عروسک دخترانه خوشگلتون با وسایلس که داره مراقبت کنین.
  • آن‌ها به روشی جذاب با رنگ‌ها و نقش‌های متنوع طراحی‌شده‌اند.

شما می‌توانید تصویری از شخص موردنظر را برای سازنده ارسال کنید و یک عروسک روسی شبیه به همان تصویر، به او هدیه کنید. عروسک‌ها اسباب‌بازی‌های فوق‌العاده‌ای برای دختران و پسران هستند تا در مورد خود و دنیای اطراف بیاموزند. کودکان نیاز اساسی دارند که دنیای بزرگ و پر سر و صدا را در مقیاسی که خودشان می خواهند کوچک کنند و خودشان آن را کنترل کنند تا اینگونه بتوانند ایده‌های خود را در موقعیت‌های روزمره آزمایش کنند. این عروسک ها عنوان پرفروش ترین عروسک دخترانه ، مد را به خود اختصاص داده است. این عروسک دخترانه به شدت زیبا هستند و با لباس های شیک و فانتزی کودکان را مجذوب خود می کنند.

عروسک بی بی سرامیکی موزیکال آیتم 24999

عروسک های بدون این نماد ممکن است برای استفاده به عنوان اسباب بازی در نظر گرفته نشوند و یا حتی بازی با آنها ناامن باشند. بازی دراماتیک، هنگام بازی کودکان با عروسک‌ها اتفاق می‌افتد، به رشد تخیل کودک در مواجه با سناریوهای خلاقانه و خیالی با عروسک‌ و سایر کودکان کمک می‌کند. این اسباب بازی خانه عروسکی شامل 1 عروسک، 2 عدد فیگور سگ،و قسمت هایی مثل آشپزخانه، اتاق خواب، اتاق پذیرایی و … هایپرباکس جزء معدود فروشگاه‌هایی است که به شدت روی ایمنی و استاندارد محصولاتش حساس است. یکی از نکاتی که در نظرات راجب این فروشگاه بسیار شنیده می‌شود، «بسته‌بندی بهداشتی و منحصربه‌فرد » آن‌هاست. در این مطلب قصد داریم شما را با دنیای بزرگی از عروسک آشنا کنیم که درست مانند یک راهنما برای بهترین انتخاب به شما کمک می‌کند.

این روزها، دیگر فرصت گشت و گذار در بازار عروسک‌ها وجود ندارد. دوره‌ای که دست کودک‌تان را می‌گرفتید و همراه با او تمام بازارهای شهر را زیر پا می‌گذاشتید، شاید هنوز وجود داشته باشد، اما تعداد آن انگشت شمار شده است. چرا که دغدغه‌های کاری و زندگی فرصت این کار را از ما گرفته است.

محصول مورد نظر به سبد خرید شما اضافه شد.

این عروسک ها که امروزه با تنوع بسیار زیاد و با کیفیت بسیار بالایی ارائه می شود مورد توجه تمامی دخترها با هر گروه سنی ای قرار گرفته است . از انواع پک های باربی میتوان به عروسک باربی Angel ، مدل پزشک ، پرستار ، مدل 4 تایی و… با انواع و اقسام لوازم همراه مانند کفش ، لباس ، کیف ، فرزند و… همراه می باشد. انواع مختلفی از عروسک دخترانه با قیمت مناسب و کیفیت عالی موجود است. از عروسک دختر و عروسک آدم گرفته تا عروسک افسانه‌ای یونیکورن در چیچیلاس قابل خریداری هستند. شما میتوانید با توجه به سلایق کودک خود بهترین انتخاب را داشته باشید. کافی است با انجام مراحل ثبت سفارش، عروسک خود را تهیه کنید و در سریع‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

عروسک سفید برفی و پرندش از دنیای دیزنی اومده تا به خونه های شما بیان.عروسک دخترانه سفید برفی یک اسباب بازی فوق العاده برای کادوی تولد بالای 3 سال می باشد که بسیار با کیفیت و منحصر به فرد است. کیک تولد موزیکال سه طبقه چرخشی یک اسباب بازی رنگارنگ مناسب برای کودکان بالای 3 سال. این مجموعه اسباب بازی با قابلیت فوت کردن شمع، چرخش 360درجه، چراغ های رنگارنگ و موزیک زیبای HAPPY BIRTH DAY یک هدیه زیبا به عنوان کادو تولد 3 سالگی کودک می باشد. به محض ورود به نی نی چی با یک سایت پر از عروسک و اسباب بازی رو به رو می‌شوید!

به‌عنوان‌مثال مجموعه‌های اکشن فیگور گزینه بسیار مناسبی برای پسربچه‌ها هستند. بااین‌حال مجله خبری اسباب بازی ایرانی و خارجی در بازار تنوع بسیار بیشتری داشته و مدل‌های متنوع‌تری را در برمی‌گیرد. از دیگر تاثیرات درمانی عروسک‌ها بر کودکان می‌توان به مسئولیت پذیری، تقویت مهارت های اجتماعی، افزایش مهارت‌های حل مسئله و… اشاره کرد.