بررسی تخصصی: 5 بسکتبالیست شگفت انگیز زورو

بررسی تخصصی: 5 بسکتبالیست شگفت انگیز زورو

مینی فیگورهای بازیکنان مشهور NBA را جمع آوری و تجارت کنید

  • راهی آسان برای شروع تجارت و مشاهده کل،یون های خود
  • چندین تیم NBA نماینده داشتند
  • حمایت از علاقه به ورزش بدون ش،تن بانک

چیست؟

هر کپسول شامل یک مجسمه بازیکن NBA، پوستر بازیکن، بر،ب تیم، یک بسکتبال پ،تیکی کوچک و یک قطعه پازل زمین بسکتبال است. کپسول های مختلفی وجود دارد: بسیار نادر، کمیاب و رایج. بسته به اینکه کدام شکل باز می شود، بچه ها همچنین می توانند یک جایزه طلای مینیاتوری، یک حلقه بسکتبال و یک پرتاب بسکتبال دریافت کنند. پس از جمع آوری چندین قطعه، بچه ها می توانند پازل زمین بسکتبال را تکمیل کنند و با استفاده از لانچر توپ های بسکتبال را به حلقه کوچک شلیک کنند.

همراه با دو پیشنهاد بسیار کمیاب، هر کپسول شامل یک قطعه پازل زمین بسکتبال است. | منبع: زورو

برخی از مجسمه های بازیکنان NBA در لباس های مختلف موجود هستند. | منبع: زورو

تکه های پازل زمین بسکتبال برای ایجاد یک زمین بسکتبال کوچک در کنار هم قرار می گیرند! | منبع: زورو



چرا ما آن را دوست داریم؟

بچه ها می توانند از بازیکن یا تیم مورد علاقه خود در NBA بدون ش،تن بانک حمایت کنند! این یک راه آسان و سرگرم‌کننده برای کودکان است که در جمع‌آوری مشارکت کنند و به رشد مهارت‌های اجتماعی و عاطفی آنها کمک می‌کند تا فیگورها یا بر،ب‌های مینی پلیر را با دوستان خود رد و بدل کنند. شکل‌ها قوی و دقیق هستند، با پیراهن‌هایی که نشان‌دهنده چیزی است که بچه‌ها در زمین بازی می‌بینند. این شکل ها دارای چندین نقطه از بیان هستند، بنابراین بچه ها می توانند سر، پا، دست، پاها و بازوهای خود را حرکت دهند تا بازی بسکتبال را بازسازی کنند.

نکات مهمی که باید بد،د

بازیکنان تیم هایی مانند گلدن استیت وریرز، لس آنجلس لیکرز، بوستون سلتی،، فینی، سانز، میلواکی با،، شارلوت هورنتز، ممفیس گریز،ز و غیره در آن گنجانده شده اند – یک راهنمای کل،یون به بچه ها کمک می کند تا پیگیری کنند کدام بازیکنان جعبه خود را باز کرده اند. از آنجایی که هر کپسول غافلگیرکننده است، کودکان ممکن است از شخصیتی که دریافت می کنند ناامید شوند. با این حال، این یک فرصت عالی برای آموزش رفاقت تجارت با دوستان است.

ایده آل برای

طرفداران NBA بازیکنان بالقوه بسکتبال دانشگاه. کودک، که بسکتبال را شروع ،د. بچه هایی که از قبل عاشق بسکتبال هستند


5 بازیکن شگفت انگیز در NBA

هر کپسول شامل فیگور یکی از بهترین بازیکنان NBA است. بچه ها یک پوستر بازیکن، یک مینی بسکتبال و دو شگفتی دیگر را در داخل آن پنهان می کنند. بیش از 30 توپ وجود دارد که بچه ها می توانند جمع آوری کنند.

هم اکنون ،یداری کنید

Toy Insider در برنامه‌های وابسته شرکت می‌کند که ممکن است هنگام ،ید از طریق پیوندهای زیر برای سایت درآمد ایجاد کند.



منبع: https://thetoyinsider.com/zuru-5-surprise-nba-ballers-review/