عروسک دخترانه ایرانی و خارجی جدیدترین مدلهای عروسک دختر با قیمت مناسب فروشگاه پیویو- مام توی

این اسباب بازی به یک همراه همیشگی برای دختران تبدیل خواهد شد. همراه هست و دختر بچه‌ها نقش نگهدار و مراقب را بیشتر بازی می‌کنند. کودکان الخصوص دختر بچه ها علاقه ی فراوانی به تقلید کارهای مادر خود دارند . اما کودکان دختر در بین حیوانات، خرس های عروسکی و عروسک های خرگوش را بیشتر از بقیه می پسندند. به همین دلیل داشتن عروسک شخصیت های کارتونی مثل عروسک باربی، عروسک میکی موس و مینی موس، عروسک کیتی و عروسک اسب های تکشاخ برای انها فوق العاده هیجان انگیز خواهد بود. این مدل عروسک بخاطر وزن بالا و قابلیت حمل آسان و مقاومت بسیار خوب در برابر ضربه، برای کودکان خردسال مناسب است.

عروسک مینیاتوری السا و آنا

این عروسک‌ها روی آب باقی مانده و می‌توانند کودک شما را سرگرم کنند. عروسک بادی معمولا از جنس PVC ساخته می‌شود و قیمت نسبتا کمی دارد. کسب مهارت حین بازی با عروسک ها هم می تواند موارد ارزشمندی را به پسربچه ها هم بیاموزد.

بی تردید همه ی شما از علاقه ی دختر کوچولو ها به وسایل مادرانشان باخبر هستید. که می تواند روی جنبه های مختلف رشد و یادگیری کودکان اثر مثبتی داشته باشد. ست چای‌خوری فوق هدیه‌ای بسیار مناسب و هیجان‌انگیز برای آن‌هاست. دختران شما هم مثل بقیه با دیدن انیمیشن های جذاب، عاشق شخصیت اصلی کارتون میشوند. وقتی دختربچه ها به هفت سالگی می رسند، همه کاری با عروسک هایشان انجام می دهند.

پنکه دستی فانتزی

عروسک های جدید دخترانه گزینه‌ای به شمار می‌روند که می‌توانند به هم بازی خوبی برای کودکان تبدیل گردند. ساختار اصلی عروسک‌های دخترانه به گونه‌ای است که از جذابیت بالایی برخوردار می‌باشند و گاها دارای امکانات منحصر به فرد هستند که کودکان را بسیار سرگرم می‌کند. این مدل عروسک دخترانه که شباهت بسیار زیادی با نوزاد واقعی دارند ، با داشتن قابلیت های فوق العاده و امکانات و وسایل جانبی متنوع ، برای کودکان بسیار جذاب و دوست داشتنی هستند.

شما عزیزان می‌توانید در فروشگاه آنلاین میلی جون انواع مجله خبری اسباب بازی را با بهترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت خریداری نمایید. در ادامه این مطلب جهت بررسی بیشتر عروسک دخترانه مدل‌های مختلف آن با ما همراه باشید. اکثر عروسک ها مخصوص عروسک بازی دخترها هستند و می توانید در کنارخرید عروسک دخترانه و پسرانه،خانه عروسکی و لوازم جانبی عروسک را تهیه کنید. عروسک پولیشی اصطلاحی است که برای عروسک‌های پرزدار و مخملی به کار می‌رود. این نوع عروسک را می‌توان برای کودکانی در سنین کمتر خریداری کرد. زیرا وزن نسبتا کمی دارند و تکان دادن آن‌ها برای کودک آسان است.

  • امروزه عروسک هایی با چهره های مینیاتوری متفاوت تر و ژولیده تر از مدل های قبلی طراحی و عرضه شده اند که برای کودکان بسیار شیرین هستند.
  • خرید عروسک برای دختربچه‌ها گرچه کار آسانی به نظر می‌رسد ولی باید نکات مهمی را در آن رعایت کرد تا یک عروسک بتواند شریک لحظه‌های به یادماندنی زندگی او باشد.
  • این عروسک دخترانه به شدت زیبا هستند و با لباس های شیک و فانتزی کودکان را مجذوب خود می کنند.
  • در اینجا شما مهارت های آرایش و لباس پوشیدن خود را اعمال می کنید تا او را خیره کننده و زرق و برق دار کنید.

پس تنها کاری که شما باید انجام دهید، این است که از همان ابتدا در خرید عروسک برای کودک دقت کنید. سعی کنید عروسک را از مراکزی تهیه کنید که نه تنها وارد کننده، بلکه تولید کننده باشند. شاید وقتی کلمات «خطر» و «عروسک» را در کنار یکدیگر می‌بینید، تعجب کنید! اما باید بدانید استفاده از پارچه‌های غیرمرغوب در دوخت عروسک‌ها، کودکان زیادی را قربانی آلرژی کرده است.

رنگ موها رو شما می تونید از بین همین سه رنگ زرد، سیاه و قهوه ای انتخاب کنید. مثلا باربی یک شخصیت پرطرفدار بین دختران است، اما همه مدل های این کاراکتر برای دختران مناسب نیستند. هدیه دادن یک اسباب بازی مشابه، به دختر یکساله و 5 ساله اشتباه بزرگی است. در زیر به بررسی برخی از قواعد ضروری انتخاب یک عروسک دخترانه می پردازیم. تیمی از محققان دانشگاه کاردیف برای اولین بار از علوم اعصاب برای بررسی تأثیر مثبت بازی با عروسک بر کودکان استفاده کردند. کودکان در کنار مهارت‌های یادگیری یعنی خواندن، نوشتن و حساب کردن به مهارت‌های IQ یعنی تفکر انتقادی، همدلی، خلاقیت و همکاری نیاز دارند.