جدیدترین و بهترین اسباب بازی های پسرانه و دخترانه 1400 و 2021 دوزتوی- مام توی

تلفن اسباب بازی طرح فانتزی موزیکال بوده و به وسیله سه عدد باطری قلمی تغذیه می شود. تفنگ پرتاب توپ اسفنجی اسباب بازی Shoot Game که دارای دو مدل تیر های بدون خطر نرم می باشد که با فشار باد به سمت بیرون پرت خواهند شد. ماشین آتشنشانی فلزی با بالابر Metal fire truck که دارای نور و افکت صدا کامیون می باشد. این کامیون آتشنشانی بصورت عقب کش است و کودکان براحتی می توانند با ان بازی کنند. ماکت تریلی فلزی با ماشین DIECAST TRUCK که از جنس فلز و پلاستیک با کیفیت ساخته شده است و کودک براحتی می تواند با آن بازی کند. اسباب بازی قطار پونی که دارای نور و موزیک می باشد و دارای 4 عددفیگور اسب پونی است.

اسباب بازی های ماندگار دخترانه

در این حالت کودک شما نیاز به خلاقیت بیشتری برای بازی‌کردن با اسباب‌ بازی‌ های خود خواهد داشت. این بیل مکانیکی کنترلی یک ماشین کار بسیار زیباست و به راحتی به اسباب بازی مورد علاقه کوچولو های شما تبدیل میشه.بیل مکانیکی کنترلی با 3 عدد باطری قلمی ساعت ها سرگرمی را برای کوچولوها فراهم میکنه. کودکان پسر معمولا علاقه‌ زیادی به بازی‌های اکشن و هیجان‌انگیز داشته و به همین دلیل این نوع اسباب بازی برای پسران دلچسب و دوست داشتنی است. یکی دیگر ازمزیت های تفنگ این است که می توانند با این اسباب بازی، بازی های گروهی انجام دهند و همین امر جذابیت این اسباب بازی پسرانه را نیز دوچندان می کند. بهترین اسباب بازی جهان برای کودکان تاب است زیرا تاب بازی یکی از لذت بخش ترین بازی های کودکی است.

استخر بادی اینتکس مدل 28106

اسباب بازی فرمان ماشین موزیکال هانگر با طراحی زیبا و جذاب و آینه بامزش و بوق و آهنگای کودکانش یک ماشین کوچک را برای کودک شبیه سازی می کند که می تواند ساعت ها با آن سرگرم شود و لذت ببرد. دنیای آشپزی دنیای هیجان انگیزیست آشپزخانه کودک بزرگ 35 قطعه دارد. این آشپزخانه بازی کودک دارای اسباب بازی وسایل آشپزخانه، سینک ظرفشویی اسباب بازی با قابلیت ریزش آب و همچنین جلوه های نوری و صوتی جذاب میباشد و برای گروه سنی 3 سال به بالا هدیه تولد عالی است.

به‌عنوان‌مثال توپ‌ها، نوعی از اسباب بازی هستند که بازی کردن با آن‌ها، در هر سنی و برای هر جنسیتی جذاب است. اما باید بدانید که اسباب بازی ها قرار است کودک شما را برای وظایفی که باید در آینده بر عهده بگیرد، آماده کنند. در این بخش سعی کرده‌ایم تا با دسته بندی متفاوت بازی‌های فکری و آموزشی کودک، انواع مختلف اسباب بازی‌ها و انواع بازی‌های فکری و آموزشی را برای سنین مختلف عرضه کنیم. با مطالعه‌ی این مطالب می‌توانید با انواع مختلف اسباب بازی‌ها از کودک خود شناخت بیشتری پیدا کنید. علاقه کودکان چه دختر و پسر به لوازم خانگی از همان بدو تولد نمایان می‌شود. بسیاری از کودکان دوست دارند تا با لوازم خانگی مانند جاروبرقی یا اتو بازی کنند.

زیرا دختران اسباب بازی‌های خود را که بیشتر شامل عروسک هستند در هر حالتی و در هر مکانی به همراه دارند. بنابراین خیلی زود کثیف می‌شوند و نیاز به شست‌وشو دارند به همین دلیل لازم است از قابلیت شست‌وشو برخوردار باشند. علاوه بر آن باید جنس اسباب بازی به نحوی باشد که آسیبی به بدن کودک وارد نکند. اگر به دنبال خرید بهترین اسباب مجله خبری اسباب بازی بازی پسرانه هستید، حتما از این دسته اسباب بازی ها غافل نشوید. اکثر پسربچه ها با چند ماشین کوچک آنچنان سرگرم می شوند و داستان سازی می کنند که ساعت ها لذت می برند. برای خرید انواع ماشین قدرتی و کششی، ماشین های کنترلی و خرید موتور اسباب بازی به سایت کی کی تویز رفته و متنوع ترین و باکیفیت ترین محصولا را مشاهده نمایید.

  • برای انتخاب و خرید اسباب بازی پسرانه بهتر است موارد زیر را مد نظر داشته باشید.
  • این تفنگ و شمشیر اسباب بازی طرح ایرونمن که دارای حرکت ، نور و موزیک می باشد.
  • این محصول یک ماشین کنترلی هیجان انگیز می باشد که دارای باتری شارژی ، چرخ کپسولی ، کنترل مچی , دودزا و دارای نور و موزیک است.
  • با این روش در کنار سرگرمی و بازی ، برخی توانایی های ذهنی نیز تقویت پیدا می کند.

مطمئنا این مدل اسباب بازیها در لیست علاقهمندیهای دختران قرار میگیرند. اگر به دنبال خرید اسباب بازی یا هدیه برای رده سنی 8 سال هستید، در ادامه همراه ما باشید. اگر قصد خرید اسباب بازی گربه را دارید با ما همراه باشید تا در ادامه به بیان نکات مربوط به خرید این وسیله بپردازیم. از این رو این مسئله را به مدرسه تبیه می کنیم که بازی و اسباب بازی برای کودک همان قدر جدی است که درس و مدرسه و در این مدرسه (مدرسه اسباب بازی ها) درس ها از جنس زندگی هستنند یعنی از جنس تجربه.

کودک یک ساله برای گرفتن اشیا از هر دو دست خود استفاده می کند و نمی توان در این دوره با اطمینان مشخص کرد که کودک چپ دست است یا راست دست. انتخاب اسباب بازی آموزشی یکی دیگر از انتخاب های مناسب هنگام خرید اسباب بازی برای کودکان 6 ساله می باشد. این اسباب بازی آنها را با مفاهیم ابتدایی ریاضِی و علوم آشنا می کنند. اگر دوست دارید بهترین اسباب بازی پسرانه را برای کودک خود خریداری کنید، خرید لگو و پازل و کلا اسباب بازی های ساختنی بسیار مناسب است.