بهترین اسباب بازی های دخترانه و پسرانه 2021 دنیا را بشناسید خبرگزاری ایلنا- مام توی

شاید به نظر برسد که بازی پیچ و خم و مهره برای کودک یک ساله تا حدودی دشوار و عجیب است، اما خواهید دید که این بازی تا چه اندازه ذهن کودک را درگیر و فعال خواهد کرد. کودکان با حرکت دادن و هدایت کردن مهره ها با نحوه عملکرد بسیاری از وسایل اطراف خود آشنا خواهند شد. اگر احساس کردید که اسباب بازی‌هایی که معرفی شد، مورد علاقه دخترتان نیست، با یک خرس تدی می‌توانید دل او را به دست آورید! خرس تدی یکی از بهترین اسباب بازی های دخترانه دنیا به حساب می‌آید و از موادی مانند پولیش، ویسکوز، پنبه، مخمل نرم و پارچه موهر ساخته می‌شود. ظاهر زیبا و دلربای این عروسک، هر کودک و حتی بزرگسالی را به آن علاقه‌مند می‌کند! یک خرس تدی می‌تواند به یکی از اسباب بازی‌های مورد علاقه کودکتان تبدیل شود که می‌تواند لحظات خوبی را برای او رقم بزند.

) اسباب بازی لوازم پزشکی :

در واقع هم باید او را سرگرم و خوشحال نگه دارد و مهارت ها ی حرکتی، فکری و خلاقیتی او را تقویت کند. برای مثال ماشین اسباب بازی بزرگ پسرانه، یکی از وسایل بازی است که تقریبا 90 درصد پسرهای زیر 12 سال به آن علاقه دارند و از بازی با آنها لذت می برند. دسته بندی انواع اسباب بازی دخترانه براساس کارکرد می تواند به موارد تقویت ذهن، هوش، حافظه و افزایش خلاقیت، سرگرم شدن بچه ها، تقویت مهارت های حرکتی و ارتباطی و در نهایت بالابردن قدرت تمرکز دختربچه می شود. این نوع اسباب بازی را می‌توان یکی از بهترین انواع اسباب بازی های دخترانه در نظر گرفت که می‌تواند دختر 6 ساله شما را به خوبی سرگرم کند و دنیای جدیدی را به او هدیه دهد.

نکات مهم در خرید اسباب بازی پسرانه

این محصول یک ست 3 عددی از کامیون و ماشین مک کویین است که که به صورت ماشین قدرتی می باشند و درب قیمت عقب کامیون نیز باز می شود. این مجموعه یک ست ماشین های مک کویین می باشد که دارای سه مدل از شخصیت های مجموعه کارز CARS شامل ماشین ماتر و مک کویین و تریلی مک می باشد. این محصول یک ماشین کنترلی هیجان انگیز می باشد که دارای باتری شارژی ، چرخ کپسولی ، کنترل مچی , دودزا و دارای نور و موزیک است.

  • اگر هم سوالی برای خرید اسباب بازی پسرانه دارید میتوانید آن را در بخش نظرات این مقاله از ما بپرسید تا از مشاوره رایگان تیم مسترنکست استفاده کنید.
  • برای خرید اسباب‌بازی دخترانه، حتماً نیاز نیست به قسمت عروسک‌ها مراجعه کنید.
  • خرید اینترنتی اسباب بازی پسرانه باحالو همچنین انواعاسباب بازی پسرانه جدید ایرانی و خارجی با بهترین قیمت و کیفیت از سایت پیکوتویز.
  • بهترین اسباب بازی دخترانه اسباب بازی است که متناسب با رده سنی دختران انتخاب شود و در عین برخورداری از قابلیت سرگرم کنندگی مهارت‌های لازم را به کودک آموزش دهد.

با این که این اسباب بازی برای سنین و جنسیت‌های مختلف جذابیت دارد، می‌توان آن را در لیست اسباب بازی های پسرانه جا داد. این تفنگ و شمشیر اسباب بازی طرح بازلایتر که دارای حرکت ، نور و موزیک می باشد. این تفنگ و شمشیر اسباب بازی طرح ایرونمن که دارای حرکت ، نور و موزیک می باشد. این تفنگ و شمشیر اسباب بازی طرح کاپیتان مجله خبری اسباب بازی امریکا که دارای حرکت ، نور و موزیک می باشد. این محصول یک ست تریلی نظامی و تانک جنگی به همراه ادوات جنگی و دو عدد فیگور سرباز برای بازی و سرگرمی کودکان می باشد. این محصول ست پارکینگ طبقاتی اسباب بازی مک کویین انیمیشن کارز شامل 51 قطعه پارکینگ و 4 عدد ماشین کوچک است که کودکان براحتی می توانند با آن بازی کنند.

ماشین آتشنشانی فلزی Metal fire truck که دارای نور و افکت صدا کامیون می باشد.این کامیون آتشنشانی بصورت عقب کش است. هلی کوپتر کنترلی سایما SYMA S107G که دارای کیفیت خوب پرواز می باشد و کنترل عالی از دیگر ویژگی های این هلیکوپتر است. اما همه چیز برعکس است؛ بازی های نمایشی، نقشی اساسی در شکل گیری ساختار شخصیت کودک دارد. عروسک باربی، لگو و ایکس باکس در شش کشور از ۲۰ کشور خاورمیانه محبوب و پرجستجو هستند. خیلی از دختر ها از همان کودکی علاقه مند به این هستند که دیگران را معاینه کنند و قرص و شربت به خورد پدر و مادرشان میدهند.

ست چای خوری اسباب بازی چوبی یک اسباب بازی زیبا برای خاله بازی کودکان و قرار گرفتن در نقش میزبان و خانه دار است با این ست عصرانه خوری چوبی کودک باهم بازی میکنند و از بازی خود لذت میبرند. باخرید اسباب بازی پسرانهاز فروشگاه آنلاین پیکوتویز از مزایایی مانند گارانتی سلامت کالا، ضمانت کیفیت و ارسال رایگان خرید های بالای 500 هزار تومان بهره مند شوید. ویژگی های منحصر به فرد لوپ کار بر کسی پوشیده نیست همانطور که می دانیدسه چرخه لوپ کاریه اسباب بازی باحال سوار شدنی است که فقط با چرخاندن فرمان به چپ و راست، بدون نیاز به باطری به جلو و عقب حرکت میکند و تا 10 کیلومتر سرعت میگیرد. سه چرخه لوپ کار یک اسباب بازی پسرانه و دخترانه از سن 18 ماهگی به بعد یعنی از زمانی که بتوانند بشینند و فرمان را هدایت کنند مناسب است. تحرک برای فرزند شما یک امر ضروری است امروزه بیماری چاقی در کودکان بسیار شایع شده است. استفاده از تبلت و گوشی تلفن همراه در کودکان، سبب شده است تا کودکان جذب فعالیت‌هایی شوند که نیازی به کوچک‌ترین تحرکی ندارد.