بهترین اسباب بازی های دخترانه و پسرانه 2021 دنیا را بشناسید خبرگزاری ایلنا- مام توی

از تهیه اجناس نامرغوب یا اسباب بازی‌هایی که دارای لبه‌های تیز و برنده هستند خودداری کنید. با خرید اسباب بازی‌های فکری مناسب برای دختران خود، می‌توانید تمایل آن‌ها به استفاده از گوشی‌های موبایل و تبلت را که اغلب ضرر آن‌ها برای کودکان بیش از منافع آن‌هاست؛ کاهش دهید. همان‌طور که جسم کودک از بدو تولد به غذا نیاز دارد؛ روان او نیز نیازمندی‌هایی دارد.

  • اسباب بازی هایی که قطعات مجزا دارند و برای ساختن شکل نهایی باید آن ها را سرهم کرد، هوش فانتزی و خلاقیت کودک را افزایش میدهند و هماهنگی بین دست و چشم را بالا میبرد.
  • امیدواریم که با انتخاب از پیشنهادات آباکار خرید بهتری را تجربه کنید.
  • اسباب بازی‌های لگو و ساختنی با برند ماتیلوس در انواع مختلفی نظیر آجر، بریک و لگو عرضه می‌شوند.
  • اغلب اوقات مشاهده می‌کنید که دختران یا پسران خیلی زود از اسباب بازی‌هایی که برای آن‌ها خریداری شده خسته می‌شوند و آن‌ها را کنار می‌گذارند.
  • زیرا کودکان با بازی با وسیله های مختلف، رشد فکری پیدا کرده و حتی اینکار باعث گسترش پیدا کردن روابط اجتماعی آنها نیز می شود.
  • بی شک اسباب بازی‌هایی که از ویژگی تقلید برخوردار هستند در لیست بهترین‌ها قرار می‌گیرند.

هر یک از این مقالات شامل لیستی از بهترین اسباب بازی های مخصوص کودکان هستند. بی شک اسباب بازی‌هایی که از ویژگی تقلید برخوردار هستند در لیست بهترین‌ها قرار می‌گیرند. تمامی دختران در هر رده سنی که باشند اسباب بازی‌های خاله بازی را بیشتر از هر اسباب بازی دیگری دوست دارند. وسایل بازی که دارای چنین ویژگی هستند نبوغ را در دختران به شدت پرورش می‌دهند.

استخر بادی کوچک اینتکس (Intex)

با مراجعه به بازار خرید را انجام داد و یا به صورت اینترنتی و با مراجعه به سایت شرکت های تولید کننده انواع اسباب بازی تولید شده را در سایت شرکت مشاهده نمود. به هر حال، انتخاب اسباب‏ بازي‏ مناسب موجب پرورش خلاقيت و افزايش توانايي‏ هاي کودک و گسترش ارتباط او با ديگران و آماده‌سازي او براي نقش‌های واقعی او در زندگي آينده مي‏شود. مثلا وقتي مجله خبری اسباب بازی براي يک دختربچه عروسک مي‏خريم او را به طرف پذيرفتن نقش‌هاي متناسب با جنسيتش راهنمايي می‌کنيم. داستان عروسک آدرو که هدیه مناسبی برای دختران خردسال به شمار می‌رود، این است که روزها از درخت رؤیایی محافظت می‌کند و شب‌ها نیز در سبد خواب خود به خواب فرو می‌رود. این اسباب بازی همراه با عروسک‌های درخت رؤیایی و شاهزاده ملینا عرضه می‌شود.

بهترین لپ تاپ برای ترید ارز دیجیتال

همچنین کامل ترین مجموعه لگو اسباب بازی ، بازی فکری و میز تحریر از جمله کالاهای مناسب کودک این فروشگاه میباشند. پیویو در زمینه زیبایی و سلامت ، زیورآلات زنانه و باکس های هدیه آماده فعالیت دارد. به طور مثال شما میتوانید از کادو ولنتاین های آماده شده ی این فروشگاه یا عروسک خرس بزرگ برای روز عشق و سایر مناسبت ها هدیه تهیه فرمایید. در تولد یک‌سالگی دختر خود به فکر خرید بهترین اسباب بازی دخترانه برای او باشید. در این سن دختر تا حدودی تفاوت‌های خود را با پسرها متوجه شده است.

این ماشین یک ست دوعددی از شخصیت های انیمیشن کارز مک کویین و ماتر می باشد که بصورت قدرتی هستند. به طور مثال زمانی یک دختر نقش مامان را بازی می کند، دارد نقش جنسیتی اش را تمرین می کند و برای این کار از کارها و نمادهای مادرانه استفاده می کند و همین طور این قضیه در مورد پسرها نیز صدق می کند. زمانی که یک دختر بچه کفش پاشنه بلند مادرش را برپا می کند و یا یک پسربچه با وسایل کار پدرش بازی می کند؛ تمامی آن ها سعی بر این دارند که ویژگی ها و خصوصیات والدین شان را، کشف کنند. بازی هایی که در آن ها کودک باید خودش را جای نقشی بگذارد، در گروه بازی تقلیدی و یا نمایشی قرار می گیرند. برخی از والدین این تصور را دارند که؛ میل و علاقه فرزندشان برای اناجم این بازی ایراد دارد و جلوی آن ها را می گیرند.

زمانی که کودک در زمان بازی با اسباب بازی دیگر حواس خود نظیر شنوایی و لامسه را به کار می‌گیرد، می‌توانید اسباب بازی خریداری کنید که به رشد حواس پنج‌گانه او کمک کند. این اسباب بازی ها نباید اجزای جداشدنی داشته باشند و ترجیحا بهتر است صداهایی ساده تولید کنند. دندانگیرها، عروسک‌های حمام و جغجغه‌ها از بهترین اسباب بازی ها برای کودکان این سن هستند. پس حتما تا انتهای این مقاله را مطالعه کنید چون میخواهیم بیش از 20 تا از بهترین و عالی ترین اسباب بازی پسرانه را معرفی کنیم که با هر سلیقه و بودجه ای میتوانید آنها را تهیه کنید.