راهنما انتخاب بهترین اسباب بازی های دخترانه برای سنین 0 تا 18 سال نی نی بازار- مام توی

این بازی سبب می‌شود که فعالیت‌های مختلف حرکت‌روانی و ذهنی‌شناختی کودک گسترش پیدا کند و به تکامل برسد. بنابراین وجود اسباب‌ بازی‌ و بازی جزوی از مراحل رشد سالم کودک محسوب می‌شود. در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین اسباب بازی در ایران آشنا شوید. دختران از مادرشان الگوبرداری می کنند و از بازی با وسایل مشابه مادرشان لذت می برند.

اسباب بازی گلف مدل Mini Golf 2

استفاده از پازل و بازی‌های فکری، قدرت تمرکز را در کودکان افزایش می‌دهند. به طوری که، کودک با پشتکار زیاد و بدون وقفه روی یک پازل یا بازی فکری کار می‌کند و تلاش می‌کند تا آن را به نتیجه برساند. عروسک و مدل‌های مختلف آن اعم از عروسک‌های پارچه‌ای، کاموایی، عروسک‌های فانتزی و غیره جزو جدانشدنی از بازی‌های دختران در تمام رده‌های سنی هستند. بنابراین در میان وسایل بازی دختران حتماً چندین مدل عروسک دیده می‌شوند. فروشگاه کی کی تویز متنوع ترین و جدیدترین لگوها و پازل ها را برای انواع سنین موجود دارد که می توانید خیلی راحت انتخاب کرده و آنلاین خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید. این اسباب بازی شامل دوعدد تفنگ پرتاب تیر اسفنجی به همراه 10 عدد تیر بی خطر و استاندارد می باشد.

این محصول یک ست 3 عدددی از ماکت های تریلی اسباب بازی طرح ماک در سه مدل مختلف می باشد و از جنس خوب و باکیفیت ساخته شده است. این محصول یک ست ماشین های اونجرز با تریلی می باشد که بسیاری از کودکان به این اسباب بازی علاقه مند هستند. این محصول ماکت فلزی از ماشین آمبولانس مکانیزم دار است که بصورت اسباب بازی و یا ماکت برای کودکان مورد استفاده قرار می گیرد. اگر دختر کوچک اسباب بازی ورزشی، ساختنی و وسایل نقلیه مانند ماشین کنترلی را ترجیح می‌دهد، در سایت ما می‌توانید گزینه‌های خوبی را مشاهده کنید. امروزه این اسباب بازی‌ها با طرح‌های زیبا دخترانه عرضه می‌شود که می‌تواند کودک کوچک شما را جذب خود کند و از داشتن یک اسکوتر و یا سه چرخه لذت ببرد.

مهمترین نمونه از اسباب بازی دخترانه شیک که در فروشگاه کید بی تویز موجود است شامل موارد زیر است . در این مبحث به اسباب بازی‌های که مخاطب آنها دختران می‌باشد می‌پردازیم. تنوع این مدل اسباب بازی بسیار زیاد است و در رنگ بندی خاصی تولید می‌شود که دختران علاقه بیشتری به آنها نشان می‌دهند مانند رنگ صورتی که یکی از رنگ های مورد علاقه دختران می‌باشد. عروسک دخترانه، کلبه عروسکی، آشپزخانه کودک و وسایل آشپزی اسباب بازی، راکر، اسکوتر، سه چرخه لوپ کار، تخته نقاشی، ابزار موسیقی و …

توجه کنید که اندازه عروسک و جنس آن باید با توجه به سن کودک شما انتخاب شود تا برای سلامت او مشکلی ایجاد نکند. به همین دلیل معمولا اسباب بازی های مخصوص این سن در مجله خبری اسباب بازی دسته‌های جداگانه قرار نمی‌گیرد. همه کودکان در سه ماه ابتدایی زندگی خود بینایی تاری دارند و بیشتر نسبت به نور و اجسام با رنگ‌های بسیار روشن واکنش نشان می‌دهند.

اسباب بازی جنگی مدل زره

اما با خرید اسباب بازی ارزان قیمتی که قدرت خلاقه کودکان را زنده نگه دارد، می توان ساعاتی خوش برای تفریح دختران فراهم نمود. دختران 2 تا 3 ساله تمایل دارند که برای عروسک‌های خود مادری کرده و با دوستان خود خاله‌بازی کنند. البته فراموش نکنید که کودک در این سن بسیار فعال است و از بازی با اسباب بازی های فشاری و کششی لذت می‌برد. این سن یک سن عالی برای شروع بازی با اسباب بازی های سواری یعنی سه‌چرخه‌ها و دوچرخه‌ها نیز هست. نکته مهم دیگر این است که شما باید زمان بازی با اسباب بازی های کامپیوتری را محدود کنید.

  • کودکان مادران خود را می‌بینند و به این وسایل علاقه‌مند می‌شوند و دوست دارند تا شبیه آنان باشند و کلی وسایل آرایش با میز آرایشی در اختیار داشته باشند.
  • با این که این اسباب بازی برای سنین و جنسیت‌های مختلف جذابیت دارد، می‌توان آن را در لیست اسباب بازی های پسرانه جا داد.
  • یکی از نکات مهم در خرید اسباب بازی دخترانه، علاقه و سلیقه فرزندتان است.

با مراجعه به بازار می توان، انواع متنوعی از نمونه های اسباب بازی دخترانه و پسرانه را مشاهده کرد که در رنج های مختلف کیفی و با انواع قیمت خرید ارزان یا گران به بازار ارائه شده است. کوله‌پشتی کی‌کی فشن یکی از پرطرفدارترین محصولات برند تی وای است که سطح بیرونی آن با پولک‌های جذاب رنگی پوشانده شده است و وسایل کودک را به خوبی نگهداری می‌کند. این کوله‌پشتی جادار بوده و دارای بندهای قابل تنظیم است و برای استفاده کودکان بسیار راحت و مناسب است. خرید این بک‌پک برای دختران خردسال، آن‌ها را بسیار به‌وجد می‌آورد؛ به‌طوری که هنگام رفتن به مدرسه، مسافرت، خرید و گردش، حتماً آن را به همراه خواهند داشت. این عروسک اسباب بازی از برند معروف بامبل بری گرلز، دارای لباسی زیبا، کفش و کوله‌پشتی پروانه‌ای است. بازوها و پاهای این عروسک قابلیت چرخش دارند و موهای رنگی نایلونی آن هم نرم و زیبا است.

نه تنها دختر بچه‌ها بلکه پسر بچه‌ها نیز وسایل بازی سنگین را دوست ندارند. زیرا کودکان بخصوص دختر بچه‌ها اسباب بازی‌های خود را مدام جابجا می‌کنند و با خود به این طرف و آن طرف می‌برند. بنابراین توجه به وزن اسباب بازی موضوعی بسیار مهم است که باید مدنظر قرار بگیرد. فروشگاه اسباب بازی دوزتوی ارائه دهنده انواع اسباب بازی و سرگرمی برای تمام سنین می باشد. یکی از مزیت های دوزتوی تنوع کالا در دسته بندی و گروه های سنی مختلف اعم از، اسباب بازی نوزاد، اسباب بازی برای گروه های سنی مختلف و فروش بازی فکری به صورت تخصصی می باشد.

والدین عزیز همانطور که به تغذیه و پوشاک کودکان توجه می کنند و بسیار حساس هستند تا این امور به بهترین شکل انجام شود در زمان خرید اسباب بازی دخترانه هم باید توجه ویژه داشته باشند. که اسباب بازی که برای دختر خود تهیه می کنند مناسب با نیازهای او باشد و استاندارهای مربوط به وسایل بازی کودکان را دارا باشد و در عین حال با کیفیت نیز باشد. شما باید توجه داشته باشید که کودکان در این دوره از زندگی خود بسیاری از مهارت ها را به وسیله بازی با همین اسباب بازی ها یاد می گیرند. اسباب بازهای جدید پسرانه و اسباب بازی های جدید دخترانه را در فروشگاه آنلاین اسباب بازی دوزتوی پیدا کنید. همکاران ما در بخش پشتیبانی شما را در خصوص خرید اسباب بازی پسرانه و خرید اسباب بازی دخترانه راهنمایی خواهند کرد تا بهترین انتخاب ممکن را از میان محصولات معرفی شده داشته باشید و بتوانید به اسباب بازی ارزان اما باکیفیت دست پیدا کنید.