انگشتان یا بمیرند

انگشتان یا بمیرند

این مشاهدۀ عجیبی است که وقتی مادرم یک عرشه فناوری قدیمی پیدا کرد، انجام دادم، نمی‌دانم که متعلق به خواهر و برادرانم بود یا پس‌انداز بود، زیرا او در یک فروشگاه رایگان داوطلب شد، اما به نظرم جالب بود.

سمت چپ یک مجموعه فناوری مدرن است که بچه های من دارند، و همگی مقعر و عریض و عجیب است، که به نظر من بد است، صادقانه بگویم، زیرا من یک پرتابگر هستم. من نمی توانم ع، های است، خود را به یاد بیاورم و نمی توانم ترفندهای Tech Deck خود را به یاد بیاورم، اما دارم سرگرم می کنم! من وسطی را زم، گرفتم که پسر بزرگم شاید 5 سال پیش به آنها علاقه نشان داد و فکر می کردم همان اندازه همیشه است، اما وقتی مادرم صفحه ستاره شهر را در سمت راست برای ما فرستاد، متوجه تغییراتی شدم که آنها ایجاد کرده اند. نکته دیگر این است که علائم تراشه روی تخته بخشی از نقاشی است که بسیار ط،ه آمیز است.

بازی با انگشت از روزهای اولیه راه طول، را طی کرده است، جایی که ما جاکلیدی های پ،تیکی یک تکه می ،یدیم و از تفنگ حرارتی برای اضافه ، مقعر استفاده می کردیم. آنها در حال حاضر مینی اسکیت بورد هستند و قیمت آنها به اندازه یک اسکیت برد واقعی است. من به این کاردستی احترام می گذارم، اما برای این بشقاب های پ،تیکی حس نوستالژی دارم و خوشحالم که بچه هایم هم اکنون از آنها استفاده می کنند.
 

منبع: https://thenostalgicba،t.blo،.com/2024/01/fingerboard-or-die.html